Jak poprawnie przypisać materiały do stanowisk i dodać czasookresy.

Opublikowany 2015-06-01 11:31
Program będzie automatycznie przypominał o zbliżających się terminach wydań i zakupu nowych materiałów BHP. Funkcja do prawidłowego działania wymaga poprawnego przypisania materiałów do stanowisk oraz podania czasookresów ich używania.

Aby przejść do przypisywania materiałów należy wcześniej uzupełnić listę materiałów oraz wprowadzić stanowiska i przypisać je do poszczególnych działów.

Przypisywanie materiałów do stanowisk krok po kroku:
  1. Otwieramy menu Specyfika firmy a następnie klikamy w zakładkę Stanowiska.
  2. Podświetlamy (klikając jeden raz) to stanowisko, do którego chcemy przypisać materiał. 
  3. Klikamy w przycisk Przypisz materiał.
  4. W otworzonej tabeli wybieramy materiał z rozwijanej listy
  5. Poniżej wpisujemy okres (najlepiej wyrażony w miesiącach)
  6. Jako ilość rekomendujemy wpisać 1 (w przypadku kompletów zalecamy ująć tą informację w nazwie materiału, np. mydło 6x100g)
  7. Po zatwierdzeniu Zapisz dodany materiał pojawi się na liście po prawej stronie.
  8. Istnieje możliwość edycji materiałów lub zmiany czasookresu po kliknięciu ikony z zielonym ołówkiem.


Powrót

Dodaj komentarz