Jak dodać klientów
Opublikowany:
2015-06-01 12:11
Ostatnia aktualizacja: 2015-07-01 15:09
ilość odwiedzin posta:
1171
Ostatnia aktualizacja: 2015-07-01 15:09
Dzięki tej funkcji uporządkujesz zamówienia od swoich klientów. Teraz Twoi klienci zamawiając u Ciebie będą korzystali z prostego formularza. Każde zamówienie będzie zawierało takie nazwy materiałów jakie stosujesz w swojej firmie.
Aby funkcja mogła działać wystarczy, że wprowadzisz dane swoich klientów do programu MOR. Automatycznie zostanie dla ich utworzony bezpłatny dostęp do programu. Będą mogli składać zamówienia z udostępnionej przez Ciebie listy materiałów.
Dodanie klienta to prosta czynność.
Aby funkcja mogła działać wystarczy, że wprowadzisz dane swoich klientów do programu MOR. Automatycznie zostanie dla ich utworzony bezpłatny dostęp do programu. Będą mogli składać zamówienia z udostępnionej przez Ciebie listy materiałów.
Dodanie klienta to prosta czynność.
- z lewego menu wybierasz KLIENCI
- klikasz na Dodaj klienta
- uzupełniasz prosty formularz
- zatwierdzasz klikając Zapisz

Powrót