Jak dodać klientów

Opublikowany 2015-06-01 12:11
Dzięki tej funkcji uporządkujesz zamówienia od swoich klientów. Teraz Twoi klienci zamawiając u Ciebie będą korzystali z prostego formularza. Każde zamówienie będzie zawierało takie nazwy materiałów jakie stosujesz w swojej firmie.
Aby funkcja mogła działać wystarczy, że wprowadzisz dane swoich klientów do programu MOR. Automatycznie zostanie dla ich utworzony bezpłatny dostęp do programu. Będą mogli składać zamówienia z udostępnionej przez Ciebie listy materiałów.
Dodanie klienta to prosta czynność.
  1. z lewego menu wybierasz KLIENCI
  2. klikasz na Dodaj klienta
  3. uzupełniasz prosty formularz
  4. zatwierdzasz klikając Zapisz
Twój klient otrzyma od nas maila z informacją, że został dodany do programu MOR i będzie mógł ustanowić hasło do bezpłatnej wersji programu.



Powrót

Dodaj komentarz